mandag den 27. januar 2014

Stripes, caps and snow!

HEJ LÆSERE!
Som en sand ildsjæl indenfor blogging, så gør man jo en del for at få nogle gode billeder, haha - og idag er der jo faldet sne og det skal jo også kunne ses på bloggen, så jeg måtte ud i mit outfit of the day og se ud som om at mine arme ikke var ved at gå i kramper af kulde. Ej, faktisk så ligger mit hus lige ved siden af hvor billedet er taget så jeg LØB ud sammen med min søde far og så skyndte vi os at tage en masse billeder og så LØB vi ind igen - så jeg nåede faktisk knap nok at mærke det. Idag har jeg min fars dejlige skjorte på fra Filippa K. Jeg er kæmpe-fan af oversize, så jeg elsker at have min fars tøj på - især hans skjorter er en sikker vinder. I morgen er en virkelig stor dag som jeg er ekstremt spændt på, men også nervøs. De fleste af mine læsere ved at jeg har lidt af angst og i særdeleshed social angst, så det bliver overvældende at skulle være i en så stor forsamling. Mange af de andre bloggere som kommer er også store og succesfulde, men jeg er jo bare mig og jeg kan ikke lade være med at føle mig lidt malplaceret - Jeg føler mig jo bare slet ikke i samme kategori som dem og jeg forventer hvert øjeblik at de ikke vil lukke mig ind i salen fordi at der har været en misforståelse da jeg blev inviteret, haha! 
Hvad synes I om mit outfit idag?
KNUS WHITTA

16 kommentarer:

  1. Hvor er det sejt, at du står ansigt til ansigt med din angst på den måde! Bare vi alle kunne gøre det. Virkelig! :D Det kommer jo til at gå vildt godt for dig!

    Er ret pjattet med skjorten - ville ønske det var en man stadig kunne købe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak, sådan en kommentar som din betyder virkelig meget! :-D Det er svært at stå ansigt til ansigt med angst, så at nogle ligger mærke til det er helt fantastisk, tusind tak! :)

      Slet
    2. Godt at høre :-) Det lyder også vildt spændende med modemessen i onsdags!! Jeg forstår godt hvad du mener, det er nogle gange bare mere fristende at give efter for den - men ikke når man er sej og tør stå imod! :D

      Slet
  2. Jeg synes outfittet er mega fedt! :)

    SvarSlet
  3. Du er så sej! Elsker dit outfit og måden du tør at stå ansigt til ansigt med din frygt () COOL ()

    SvarSlet
  4. Hej Alberte!
    Wow hvor er du altså bare sej at du tør se frygten i øjnene! Du er af de sejeste jeg "kender". Hihi. ; )<3
    Held og lykke med i morgen! Hvornår får man kjolen at se? : )<3<3

    Hilsen pigen der ser op til dig<3<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du fantastisk sød! <3 Tusind tak for de fantastiske ord!! :-D

      Slet
  5. Super fedt sæt!
    Elsker bare den skjorte, dejligt med noget ordenlig sne ;-)
    Du er virkelig sej at du tør se frygten i øjnene, og elsker bare outfittet! :-)

    SvarSlet
  6. Super lækker blog, og rigtig fedt outfit. Er helt vild med din "bloggerkasket". Og hvor er det cool at du overskrider dine grænser og hopper ud i at stå foran en stor forsamling.
    Fedt at du tør gå ud i den kulde! Hvad man ikke gør for et godt billede! ;-)
    - Nanna
    www.another-me.dk

    SvarSlet
  7. Var det ikke skide koldt at tage billederne? Og hvor er det fedt du tager afsted selvom du lider af angst!!

    victoriaschluter.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gik virkelig hurtigt med at tage billederne - jeg tror faktisk de blev taget på under et halvt minut, så jeg nåede ikke rigtigt at registrerer det. :P

      Slet
  8. Det, og dig, ser super godt ud, som sædvanligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Tusind mange tak Jane! <3

      Slet
  9. Super fede billeder du har! Kan super godt li' dit outfit!
    HAr du lyst til at følges? kig endelig forbi!
    knus amaliejj.blogspot.dk

    SvarSlet