mandag den 13. januar 2014

LEO LOVE

Blazer: Just Female - Skjorte: Zara - Jeans: Dr. Denim
HEJ LÆSERE!
Nu starter en ny uge med nye udfordringer, oplevelser og hyggelige stunder og her er der et par billeder at starte ugen på!
For mig bliver det en helt fantastisk uge. Jeg skal ENDELIG være sammen med min gamle bedsteveninde som jo stadig er en skøn veninde. Vi har ikke set hinanden i et halvt år, så at se hende igen bliver nærmest som at se et savnet familiemedlem igen. 
Hvad skal I lave i denne uge? - Noget I glæder jer til? Lad mig høre om det, det er så dejligt at læse jeres skønne og stemningsfulde kommentarer! 
KNUS WHITTA

13 kommentarer:

  1. Jeg er ikke en stor fan af leopard, men synes egentlig at det fungerer meget godt(da den er sort/hvid) Og sammen med en sofistikeret skjorte. :)

    Jeg har fået en uge fri, da jeg har haft det lidt svært...xD
    Håber på at få slappet lidt af og købt lidt tøj og et par sko!

    Sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor dejligt med en uges fri for at sunde dig! :-D Håber du snart får det bedre! :-D

      Slet
  2. Det ser rigtig fedt ud.

    Denne uge bliver bare meget stille og rolig, hvilket jeg lige havde brug for.

    SvarSlet
    Svar
    1. EJ hvor godt! <3
      Det er altså også ekstremt vigtigt at give sig tid til at tage det roligt, ellers får man jo stress. <3

      Slet
  3. I dag har jeg fået overstået den sidste del af min engelsk prøve.
    Jeg har lige været over hos min mormor for at drikke varm kakao og hygge. Nu er jeg lige kommet hjem og skal lave lektie nu. x(

    Resten af min uge skal jeg være sammen med venner og veninder, slappe af, lave lektier og hygge med min familie. Ikke noget specielt men noget jeg trænger til. : ) : ) <3 <3

    SvarSlet
  4. For mig står ugen på træning og skole arbejde. Jeg er lige begyndt at løbe og spise sundt og udover det har jeg MANGE lektier for for tiden. Der skal være plads til det hele, men det er mandag og jeg har allerede brug for weekend igen :*

    Hvis jeg skal nævne noget usædvanligt, så skal jeg faktisk have min bøjle af om en uge så det kommer jeg til at se rigtigt meget frem til :D

    SvarSlet
  5. Den måde du tager dine billeder er pisse træls! Du smiler aldrig og står normalt. Altid stoneface + en mærkelig posering! Næste gang så tag et billede hvor du smiler og står normalt! Lad vær med at prøve at være model for det er du ikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænk at du overhovedet gider bruge din tid på at kritisere. Som du skriver "du smiler aldrig og står normalt" kan jeg kun sige at hun smiler stort set altid. Hvis hun så ikke smilte, kan du da være ligeglad, især på den negative måde du udtrykker dig på!! Ud fra din tekst, virker du virkelig træls!

      Slet
    2. Jeg står som jeg har lyst til og ser ud som jeg har lyst til - Så kan du være en sur mokke, for det er jo tydeligvis det du har lyst til. <3

      Slet
  6. Jeg er normalt ikke til leopardpletter, men det ser rigtig godt ud på dig, du kan helt sikkert bære det^^
    Min uge står bare på arbejde, og fri-weekend på fredag, årh, det bliver lækkert:-)
    Jeg arbejder med grise, hos min faster og onkel, en time fra mit hjem, men sover hos dem(har været i praktik i et år nu, men er færdig den 30 januar)..
    Og så bliver det bar skønt at komme hjem til familien igen-det har jeg savnet:-D

    SvarSlet
  7. Leopard er ikke lige min stil, men du bærer det godt :)
    Rigtige dejlige billeder <3
    Jeg er lige kommet hjem fra en lille hyggelige shoppetur. På onsdag skal jeg til billedkunst, på torsdag skal jeg på kaffebar med min dejlige veninde og i weekenden skal jeg til en fødselsdagssleepover <3 Skidehyggeligt :D

    SvarSlet
  8. Jeg synes du bærer den rigtig godt - tror dog ikke selv jeg ville være så pæn med sådan en.
    Den er dog rigtig flot!

    Tror bare jeg skal slappe af i denne uge, stene One Direction filmen med en kop te, og et tæppe over mig.
    Derudover skal jeg på torsdag have togskinner på i undermunden, så jeg har togskinner både i over-og undermunden. Er rigtig spændt! Bagefter skal jeg ud og shoppe med min mor. <3

    SvarSlet
  9. Jeg skal med nogen af mine bedste veninder ind at se The Wolf of Wallstreet. Det bliver helt sindsygt hyggeligt. Torsdag skal jeg ind og hente min meget savnede macbook, efter den har været til reperation. Lørdag skal jeg fejre min fødselsdag for min familie. Jeg vil vildt gerne prøve at finde en dag med min veninde, som jeg desværre ikke ser så tit mere heller. Resten af tiden, kommer nok til at gå med lektier, te og Pretty Little Liars. :-)

    SvarSlet