tirsdag den 28. januar 2014

ELF Waterproof Eyeliner Crayon

HEJ LÆSERE!
Dette indlæg er et planlagt indlæg, da jeg idag gør mig klar til awardshowet og det indebærer at jeg rydder helt op på mit kamera så I kan få en masse billeder fra awardshowet.
Jeg modtog for et par uger siden det her lækre produkt fra ELF som er en eyeliner, men den er tykkere end normale eyelinere og dne fungerer super godt. Jeg har i flere år ikke brugt eyeliner fordi at jeg synes det er svært at stå med sådan en lille blyant, så den her slags eyeliner er nærmest som skabt til mig - Nu kan jeg slet ikke lade være med at bruge eyeliner. ELF har også eyelineren i farven brun og grå. Jeg valgte en sort da den er rimelig basic, men overvejer også at købe den i brun, for den brune farve kan være rigtig god til lige at markerer øjnene, imens den stadig er naturlig og ikke for voldsom. Nu skal jeg lige lære at ligge eyelineren flot, for det er altså lidt svært synes jeg, og jeg er bestemt ikke en make-up ekspert. 

Hvad ville I sige til en lille give-away hvor at I kan vinde sådan en eyeliner her? Jeg synes selv det lyder ret awesome! 
I kan tjekke Elf's facebookside her: Elf facebook
Eller deres lækre webshop her: Elf webshop
KNUS WHITTA

9 kommentarer:

  1. Fine billeder - en give away lyder ekstremt fedt!
    Held og lykke til awardshowet, jeg krydser fingre for dig! <3

    SvarSlet
  2. Held og lykke jeg krydser fingre fr dig:) Denser fed ud og give away ville være üper sejt

    SvarSlet
  3. Held og lykke :) God ide med en giveaway!
    Jeg tænkte på hvordan du har fået så mange følgere, på bare 1 1/2 år? :)

    -Caroline
    http://beautifulmagasin.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. vildt lækker blog du har! Har du lyst til at følges via bloglovin? :)
    - http://www.bloglovin.com/blog/11655187

    SvarSlet
  5. Fed eyeliner, gælder mig til at se billederne så<3
    Lækker blog du har dig, kig forbi - http://jannielucia.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Din blog er mega fin! Jeg har næsten lige startet min nye blog - fieskovflatau.blogspot.com - har du lyst til at kigge forbi? Evt følge? Jeg følger selvfølgelig igen!

    Knus

    SvarSlet
  7. Så flotte øjne!
    En giveaway lyder da altid godt ;)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Virkelig fede billeder! Jeg har for nyligt fundet din blog, og den er vildt god!

    //P
    paulinerand.tumblr.com

    SvarSlet
  9. Ej hvor er den flot - det ville være lækkert med en giveaway. :-)))

    SvarSlet