onsdag den 8. januar 2014

Acne Studios L.NYG. 23

HEJ LÆSERE!
Idag har jeg min nye dejlige trøje på fra Acne. Bloggeren som har vildekaniner viste den lyse udgave på sin blog og jeg forelskede mig virkelig i den, derfor måtte jeg også have en selv. Dog er jeg lidt mere til den blå udgave, for jeg synes den pepper min rimelig rolige stil lidt op. Jeg har mixet den sammen med en knold, for jeg synes sweatshirten er lidt maskulin i sig selv, så derfor ville jeg gøre det lidt mere feminint med en fin knold. 
Hvad synes I om min nye sweatshirt fra Acne, kan I lide den?
Jeg synes den er ekstremt lækker, oversize og smart samtidig med den også er rimelig praktisk. 
KNUS WHITTA

16 kommentarer:

  1. Den er rigtig lækker! Og har du fået farvet hår igen - det ser rimelig mørkt ud på billederne. :)
    .. Hvad kostede den? Troede faktisk, det var meningen at du ikke skulle bruge flere penge efter dit Helmut Lang køb, og er Acne ikke sådan lidt dyrt? ;-)

    Knus
    factfictions.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ser altid mørkt ud når jeg sætter det i knold, haha. <3
      Men det er faktisk min naturlige farve det der. :D
      Jeg købte den her brugt. :P

      Slet
    2. Ha ha, okay - og ej hvor smart! :))

      Slet
  2. Orgh hvor er den fed! Jeg eeeelsker sweatshirts og den der er bare perfekt!

    www.gunnbrit.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  3. Den er SÅ fed! Den mørkeblå farve klæder dig rigtig godt :-)

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Helt ærligt synes jeg at formen er ret uklædelig. Det fede ved den er helt klart "logoet", men jeg ville nok selv have valgt den i hvid for kontrastens skyld.
    Det er dog alligevel ekstremt mange penge, og jeg ville i hvert fald ikke selv slippe så meget for en oversize sweatshirt. Sådan er folk jo forskellige :)

    - Sara

    SvarSlet
  5. Jeg syntes den er smart og flot, GI MIG <3

    SvarSlet
  6. Hvad betalte du for den?

    SvarSlet
  7. Eiiij den sweatshirt er så så fed og jeg faldt netop også for den da jeg så den på miss vilde kaniner :b

    SvarSlet
  8. Jeg bryder mig slet ikke om den og især ikke formen. ):

    SvarSlet
  9. bryder mig ikke om den dsv :/

    SvarSlet
  10. Wow den er lækker! :D

    SvarSlet
  11. Den er rigtig fed. Dit hår er virkelig pænt. Det ser ret mørkt ud på de der billeder end normalt, er det blevet farvet? :)

    SvarSlet
  12. Syntes trøjen er pæn til dig, men på mig ville den være uklædelig. Ville gerne kunne gå i sådan noget tøj, men jeg kommer til at se for firkantet og drenget ud. Men den er fed til dig! :-)

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet