torsdag den 23. januar 2014

I GOT TO HAVE IT

HEJ LÆSERE!
På min computer har jeg en hel mappe som hedder "I got to have it" hvor jeg har forskellige lækre sager som jeg gerne vil eje... Det er også inklusiv forskellige mandlige kendisser, men man kan vidst ikke købe mennesker, selvom det ville være perfekt lige at kunne smutte ned i supermarkedet og købe et styks Ian Harding.
Men igår tilføjede jeg så en ny ting til min "I got to have it mappe" og det var det her undertøj fra Monki.
Jeg har altid bedst kunne lide undertøj som det der pt. er meget på mode. Løst behageligt undertøj og ikke alt det push-up og stramme bøjler osv. - Det her er som jeg kan lide det.
Jeg skal i hvert fald have skaffet mig det her sæt, som jeg synes er vildt cute. Overdelen koster 150 og underdelen koster 80.
Kunne I godt tænke jer at jeg engang imellem laver et lille indlæg med et bestemt item jeg har i kikkerten?
KNUS WHITTA

9 kommentarer:

  1. Synes det er et godt indlæg, så post endelig flere af dem.
    Btw så du Pretty little liars i går og hvor creepy er Ezra lige? );

    SvarSlet
    Svar
    1. SÅ creepy, jeg kan ikke lide det. ):
      Nå, men jeg elsker ham stadig og jeg håber at det viser sig at han er Ezras tvillingebror og at den rigtige Ezra er lukket inde i det der kælder-rum i hytten, hahaha! XD

      Slet
  2. Det syntes jeg sagtens du kan lave fremover, det er super sjovt at læse om :)
    Fint sæt <3 KNUS

    SvarSlet
  3. Det håber jeg også, det være mega syndt for Aria hvis det virkelig er ham :I
    Tror du at Spencer eller Emily havde ret? Selv prøver jeg at tro det bedste om Alison (ELSKER HENDE) men man ved aldrig, haha xD

    SvarSlet
  4. Hej! Tjek min blog, hvis at du er interreseret.
    http://seasonsbyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Hvis Ian Harding kunne købes i supermarkederne, så ville han allerede være udsolgt!

    SvarSlet
  6. sæt endeligt ting ind du kigger på:) Men syns det er hæsligt! Men er bare ikke til undertøj med blonder:/

    SvarSlet
  7. Synes det er super sødt! Jeg ville dog ikke kunne gå i nogle af delene selv, hæ <3
    Men blonder blonder blonder - elsker det!

    SvarSlet
  8. Synes sættet er super fint - Især blonderne, lever jo nærmest af blonder! #teamblonder

    SvarSlet