fredag den 3. januar 2014

God start på 2014

HEJ LÆSERE!
Jeg starter simpelthen 2014 ud med en ordentlig omgang halsbetændelse, så det er jo fint.
Igår var jeg et smut ude på kirkegården for at besøge min farmor og farfar og oldemor og oldefar og det var nok ikke den smarteste ide når man i forvejen har ondt i halsen, men jeg ville bare så gerne. Så nu må jeg tage konsekvenserne og ligge i sengen de næste dage. Heldigvis så har jeg forberedt et par indlæg som jeg kan lave selvom jeg er syg, så der bliver ikke blogger-pause. :-)
Håber at I har det godt!
Er I kommet tilbage i skolen?

Har I en smart ide til hvad der kan hjælpe på halsbetændelse? 
KNUS WHITTA

24 kommentarer:

  1. MANDLER OG MÆLK.
    Da jeg havde ondt i halsen læste jeg at du skulle spise mandler og tygge dem GODT! så ville den der "ondthed" lol, gå væk. Men det kommer tilbage. Det med mælk. Halsen har også godt af, at få noget kølende ned i halsen. Du kunne også prøve at drikke en cola. Det hjælper også! ((:

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror ikke cola er helt så godt da der jo er brus i, men jeg vil prøve med mælk. <3

      Slet
  2. Stakkels dig. Men fede billeder alligvel. Du kan drikke varm te med honning de lindrer

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha varm te med honning er lækkert! <3

      Slet
  3. Har du tit halsbetændelse? Hvis du har så vil jeg anbefale at du får dine mandler fjernet. Det er virkelig det bedste at gøre. /: Det er nederen at være syg så mange gange om året.

    Havde jeg muligheden for at få fjernet mandlerne havde jeg gjort det. Jeg har dog halskatar, hvilket vil sige at jeg er meget modtagelig over for virus så jeg får ondt i halsen i gennemsnit 1 gang om måneden. Og det er især slemt når det er køligt som efterår, vinter og lidt forår. Jeg har aldrig halsbetændelse og man skal mindst have haft det 5 gange for at få fjernet mandlerne. /: Så jeg har ikke den mulighed. Og det ville måske gøre det værre for mig hvis jeg fik dem fjernet. Så hvis du virkelig har halsbetændelse tit så se at få mandlerne fjernet!

    Det er noget værre lort at være syg og jeg hader det som pesten! Er pisse træt af kommentarer om at man nok pjækker osv. /: Og det eneste jeg virkelig vil er at gøre mit bedste i skolen, og jeg kan ikke gøre mit fulde når jeg hele tiden er så syg. Det' sucks.

    SvarSlet
    Svar
    1. Forstår dig fuldt ud Olivia! <3
      I min gamle klasse var der en rigtig trist tendens med at "mistænke" hinanden for at pjække, hvis man var syg i længere tid. Noget af det jeg synes er allermest trist, det er folk som altid møder en med mistanke og gætter på at man er "uærlig" - Hvorfor kan man ikke bare tro på hinanden? <3
      Dog tror jeg ikke at jeg skal have fjernet mine mandler, for jeg har kun halsbetændelse hver 3. år eller sådan noget. :P

      Slet
    2. Endelig en der forstår mig, hæhæ. :)
      - Ja det er ikke ligefrem fordi det er fedt at være syg. Og hvis de var i mine (dine) sko så ville de også bemærke at det ikke er fedt. Jeg HADER det. Men jeg føler altid at mine veninder mistænker mig for at pjække eller andre i klassen.
      Arh okay. :) Men det kunne nu vel være ret hvis man fik fjernet dem. Både halsbetændelse og ondt i halsen er lort. Og jeg har lagt mærke til du også tit er syg med ondt i halsen, am I right? (:

      Slet
  4. Uha, god bedring!
    Elsker de nye billeder, håret klæder dig, og det ser super smart ud. (:

    SvarSlet
  5. God bedring, jeg håber du får det bedre hurtigst muligt! : ) <3
    Det er altså ret sejt at du har nogle indlæg klar til bloggen nu hvor du er blevet syg. : /

    : ) : ) God bedring : ) : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og hvor er jeg glad for at du sætter pris på det! <3

      Slet
  6. Du har sådan et flot hår!!

    SvarSlet
  7. Jeg er vild med dit nye hår. Tillykke med det! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, men det er ikke sååå nyt, haha. :P

      Slet
  8. Kamille te med mælk og honning.

    Bruger du make up når du er syg?
    - Jeg gør ikke selv da jeg har hørt at sygdommen kan sætte sig i ens make up

    SvarSlet
    Svar
    1. Bruger ikke make-up normalt nej, men når lige på billedet havde jeg været ude og gå en tur. :-)
      Men det med at sygdommen sætter sig i make-uppen lyder som en røver-historie. :P Ens sygdom er jo pga. bakterier inde i kroppen, og ikke den som sidder på huden. :-D

      Slet
  9. Rigtig pænt hår :)
    - God bedring!

    http://kreativpigeblogger.wordpress.com

    SvarSlet
  10. Aw.. Håber du er ved at få det bedre!
    Er helt vildt forelsket i din t-shirt, hvor kan man få sådan en? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg så faktisk nøjagtig den T-shirt som Alberte har på i dag, inde i Monki. (:

      Slet
  11. Holy Shit du er køn og smuk <3
    God bedring hvis du ikke har fået det bedre endnu <3

    SvarSlet