fredag den 17. januar 2014

Favorite Colour - January

HEJ LÆSERE!
Det skal ikke være nogle hemmelighed at jeg er en type som er MEGET god til at blive træt af ting meget hurtigt. Det gælder mit hår, min indretning - Ja selv mine smagsløg, haha. Men noget jeg også ændre som vinden blæser er min yndlingsfarve, men i denne måned er favorit-farven helt sikkert lyseblå! Jeg elsker farven og den er så fin og ren. Derfor har jeg her fundet nogle forskellige lyseblå items, hvis I også er stucked in love med lyseblå pt. Nogle af tingene er lidt pricy, men andre er ret billige.
I kan finde links til de forskellige ting her: Lyseblå

Jeg ville med glæde stjæle slik fra et lille barn for at få fat i den Michael Kors taske, det er da helt sikkert (læs det med et glimt i øjet) Hvis jeg var rig og berømt, så ville jeg helt sikkert smutte ud og købe den med det samme.
Hvad er jeres yndlingsfarve, og hvor længe har det været jeres yndlingsfarve?
KNUS WHITTA

7 kommentarer:

  1. Min ynglings farve er nok smaragdgrøn, det har det været siden starten af 6. klasse (Går i 7. nu)

    SvarSlet
  2. elsker blå det har været min y-farve siden jeg var 3 år!:D

    SvarSlet
  3. Det er altså virkelig nogle pæne ting du har fundet :) Så lækre og skøn farve!

    SvarSlet
  4. Det er en skøn blå nuance :-)

    knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Elsker dine indlæg;)
    -Min y-farve er nok mørkeblå

    Knus
    en fast læse;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord! <3
      Knus en meget glad blogger! :D

      Slet