mandag den 6. januar 2014

DRØMMEN OVER DEM ALLE

HEJ LÆSERE!
Det sidste år har ændret mig utrolig meget. Jeg har fået det bedre psykisk og jeg tror at når man får det bedre psykisk, så har man mere overskud til at fokuserer på andre ting. I det her år har jeg haft overskud til at lære mig selv bedre at kende. Jeg har fundet ud af hvad jeg vil og jeg giver ikke op.
Jeg vil arbejde med at lave film. Lige siden jeg var en lille pige på ni år har jeg haft lyst til det. Jeg har skrevet manuskripter på over 100 sider, jeg har sågar fået alle mine veninder fra klassen til at spille med i en kortfilm om en lille hund OG jeg har utallige ideer og udkast til film på min computer. Men da jeg var mindre vidste jeg bare ikke om jeg skulle være skuespiller, caster, instruktør, manuskriptforfatter eller noget andet. Nu har jeg fundet ud af hvad jeg vil og det er noget som jeg må nød til at opnå, ellers tror jeg simpelthen ikke at jeg bliver et helt menneske.
Jeg vil være manuskriptforfatter og jeg vil skabe historier. Jeg har en drøm om at arbejde på Warner Brothers Studio hvor Pretty Little liars, Friends og en masse andre storfilm og serier er lavet.
Jeg har aldrig haft en drøm som denne. Jeg har haft massere drømme, men den her drøm får mig nærmest til at ryste, for den er så stor. Nu må jeg bare gøre alt for at opnå det. Jeg ved ligenu ikke hvor jeg skal starte, men man skal starte et sted. 
Jeg føler bare at det er dér jeg høre til. Jeg har altid følt mig lidt anderledes iblandt andre. Jeg fortalte engang min daværende bedsteveninde og en fyr jeg var sammen med at jeg elskede at "kigge" på mennesker. De synes bare det var mega mærkeligt, men sådan er det altså. Jeg nyder at forestille mig hvilket liv de har - om personen i dét sekund jeg kigger på ham/hende, måske er på vej hen for at møde en fyr eller pige som han/hun kun har mødt i byen imens de begge var mega fulde, men nu skulle de møde hinanden for første gang i ædru tilstand. Jeg har fået en livlig fantasi for at bruge den og jeg vil gerne bruge den til at skabe historier.
Har I en drøm som nærmest kan få jer til at grine og græde på samme tid, fordi at den er så stor? - Lad mig høre om det! :-)
KNUS WHITTA

Chanel obsession

HEJ LÆSERE!
Et par af jer har bedt om et make-up indlæg, men jeg har prøvet at "udskyde" det, for sandheden er at jeg SLET ikke har forstand på det. Jeg vil lave nogle inspirerende indlæg til jer, eller noget I kan bruge til noget og jeg er ikke særlig dygtig til make-up. MEN når det er sagt, så har jeg ét bestemt mærke som jeg simpelthen er forelsket i. Det er måske lidt henne i den snobbede ende, for jeg må indrømme at det tiltaler mig lidt med det lille chanel-logo, men derudover så er produkterne også fantastisk lækre. Specielt elsker jeg deres øjenskygger. Faktisk er det først her de sidste par måneder at jeg er begyndt at bruge øjenskygge. Jeg kan personligt MEGET Bedre lide at bruge øjenskygge end eyeliner, for jeg synes at eyeliner giver et meget "markant" og lidt hårdt look og jeg kan faktisk bedst lide at make-up er sådan lidt neutralt, så man ikke rigtigt kan se at man har make-up på, men at man bare fremhæver ens træk lidt. Derfor bruger jeg øjenskygge i nogle smukke naturlige farver, som bare fremhæver ansigtet lidt. Når nogle siger til mig:" Man kan ikke se du har make-up på" så siger jeg faktisk tak - Jeg ved at jeg ser markant bedre ud MED make-up på end når jeg står op om morgnen, men det ser stadig naturligt ud. 
Jeg bruger ikke specielt ofte mine læbestifter fra Chanel, men de er simpelthen skønne og jeg vil gerne snart lave et indlæg hvor jeg prøver de forskellige, så I kan se dem lidt nærmere. 
Hvad er jeres yndlings make-up mærke? 
KNUS WHITTA

søndag den 5. januar 2014

HAY HAY

HEJ LÆSERE, eller skulle jeg sige HAY læsere? 
Nej okay, det var en dårlig joke, men idag vil jeg lave et indlæg om den fantastiske indretnings-butik Hay. Jeg går ikke specielt meget op i indretning og min blog skal bestemt ikke begynde at have massere indretnings-indlæg, men jeg vil alligevel gerne lave dette indlæg med nogle af mine favorit-ting fra butikken HAY. Der går nok et par år før at jeg flytter hjemmefra, men når jeg flytter hjemmefra, så skal jeg shoppe amok i HAY. Ligenu crusher jeg for vildt på deres kugle-gulvtæppe som jeg synes er virkelig fint. Derudover er jeg også vild med deres tøjstativ og deres bord med hank, sådan så man kan løfte det rundt, haha. 
Jeg synes deres indretning er virkelig inspirerende, farverig og hyggelig. Dog synes jeg altid at hvis man kun indretter sit værelse/hjem med ét mærke så bliver det FOR stilrent og FOR ensformligt, så jeg ville nok ikke indrette mit hjem ligesom collagen, men jeg ville da helt klart købe nogle af de her items. 
Hvad synes I om butikken HAY?
Har I noget derindefra?
Ekstremt mange bloggere har de fine æsker fra butikken eller smykkehånden. Jeg overvejer selv at købe smykkehånden, men HVIS Jeg gør, så vil jeg male den i en skæg farve og gøre den personlig. 
KNUS WHITTA

lørdag den 4. januar 2014

Casual, messy but stylish...

HEJ LÆSERE!
Jeg er en person som bare må nød til at komme ud i den friske luft også selvom jeg har halsbetændelse, så igår snuppede jeg mit varme acne tørklæde på og gik en lille tur. Udover tørklædet havde jeg min cardigan på fra Designers Remix, det er faktisk ikke en jakke, men acne-tørklædet er simpelthen så ekstremt varmt at man nærmest ikke behøver en jakke hvis man har det på, haha.  Idag vil jeg bare ligge i sengen og se fjernsyn, drikke te og selvfølgelig læse en masse blogs (bloglæsning er mit drug, haha.) 
Hvad skal I bruge lørdagen på? 
KNUS WHITTA

fredag den 3. januar 2014

God start på 2014

HEJ LÆSERE!
Jeg starter simpelthen 2014 ud med en ordentlig omgang halsbetændelse, så det er jo fint.
Igår var jeg et smut ude på kirkegården for at besøge min farmor og farfar og oldemor og oldefar og det var nok ikke den smarteste ide når man i forvejen har ondt i halsen, men jeg ville bare så gerne. Så nu må jeg tage konsekvenserne og ligge i sengen de næste dage. Heldigvis så har jeg forberedt et par indlæg som jeg kan lave selvom jeg er syg, så der bliver ikke blogger-pause. :-)
Håber at I har det godt!
Er I kommet tilbage i skolen?

Har I en smart ide til hvad der kan hjælpe på halsbetændelse? 
KNUS WHITTA

torsdag den 2. januar 2014

Im just really lucky

HEJ LÆSERE!
Mange af jer har efterspurgt et indlæg hvor jeg fortæller om mit 2013 og det vil jeg da gerne gøre.
2013 har været et fantastisk år, intet mindre.
Jeg vil lave en top 4 over gode ting i dette år! :-)
1) Fik part på min dejligeste Bleik. 
Lige siden jeg begyndte at ride ude på rideskolen har jeg drømt om at jeg kunne få part på Bleik. Igennem tre år har han virkelig været mit et og alt. Jeg mener helt alvorligt at han er den bedste hest - Han er så følsom og han har et virkelig roligt sind, jeg føler også at vi har en fantastisk kontakt - når jeg går fra rideskolen, så står han altid og kigger på mig, indtil jeg er helt ude af syne. I år fik jeg part på ham og det var simpelthen helt fantastsk.
2) Gik ud af folkeskolen med succes.
Jeg har altid gået rundt og følt mig dum og mht. skole har jeg tænkt at jeg var fuldstændig og aldeles håbløs, så da jeg i sommers gik ud af folkeskolen med et ret godt gennemsnit, så fik jeg så meget mere selvtillid. 
3) Modeblogprisen 2014
På 3. pladsen kommer modeblogprisen2014. Det har været et kæmpe-skulderklap at blive nomineret til den pris og jeg græd nærmest af glæde da jeg fandt ud af det - Jeg så lang tid drømt om at der skulle ske noget stort med den her blog og nu er det ved at ske.
4) One direction
Jeg er ikke specielt stor fan af One Direction længere, men ikke desto mindre, så var det HELT fantastisk for en kæmpefan at komme ind på 15. række sammen med sin daværende bedsteveninde og se de fyre som man bare tilbedte - det var en fantastisk.

MEN det aller-bedste som er sket i år, det er altså JER! Nogle af jer var der selvfølgelig også i 2012, men der er kommet mange flere til i år, og I betyder hver og én alverdens for mig! I er ikke bare "læsere" men venner som støtter mig og gider at bruge tid på at følge mig og min hverdag og det er jo helt vanvittigt skønt. Det er ikke kun dem som kommenterer alle indlæg og som jeg kender navnet på, men også jer som bare læser det, for I gider bruge tid på mig og det sætter jeg pris på.
I kan ikke sættes på listen, for I topper ligesom bare alt! :-)

JEG HÅBER AT 2014 BRINGER MANGE FLERE GODE TING FOR MIG OG FOR JER! 
KNUS WHITTA

onsdag den 1. januar 2014

The New Years eve look

HEJ LÆSERE!
Godt nytår!Dem som følger bloggens facebookside 'Whittaheart' ved at jeg desværre blev syg igår aftes, men inden jeg fik det rigtig dårligt, så fik jeg taget nogle billeder af nytårslooket. 
Jeg valgte at tage min nye skjorte fra Helmut Lang på, sammen med en grå nederdel og nylonstrømper. Tøjet var meget afdæmpet og klassisk og så sammensatte jeg det med glimmernegle og loafers med glimmer, derudover min mors fine øreringe (Jeg troede mine huller i ørene var vokset sammen, men for et par uger siden opdagede jeg at de stadig var der) og så lånte jeg min storebrors kærestes krøllejern. Jeg havde også min fine halskæde fra H&M på.
Det var en skøn aften, men desværre sluttede den ret hurtigt. Jeg faldt i søvn klokken lidt over tolv, sammen med en meget rystende hund og jeg måtte kigge langt efter den fede fest på den anden side af gaden. Nå, men næste år kommer jeg stærkt igen, haha.
Havde I en god aften?
Hvad synes I om mit nytårslook? 
KNUS WHITTA