HEJ LÆSERE!
Det sidste år har ændret mig utrolig meget. Jeg har fået det bedre psykisk og jeg tror at når man får det bedre psykisk, så har man mere overskud til at fokuserer på andre ting. I det her år har jeg haft overskud til at lære mig selv bedre at kende. Jeg har fundet ud af hvad jeg vil og jeg giver ikke op.
Jeg vil arbejde med at lave film. Lige siden jeg var en lille pige på ni år har jeg haft lyst til det. Jeg har skrevet manuskripter på over 100 sider, jeg har sågar fået alle mine veninder fra klassen til at spille med i en kortfilm om en lille hund OG jeg har utallige ideer og udkast til film på min computer. Men da jeg var mindre vidste jeg bare ikke om jeg skulle være skuespiller, caster, instruktør, manuskriptforfatter eller noget andet. Nu har jeg fundet ud af hvad jeg vil og det er noget som jeg må nød til at opnå, ellers tror jeg simpelthen ikke at jeg bliver et helt menneske.
Jeg vil være manuskriptforfatter og jeg vil skabe historier. Jeg har en drøm om at arbejde på Warner Brothers Studio hvor Pretty Little liars, Friends og en masse andre storfilm og serier er lavet.
Jeg har aldrig haft en drøm som denne. Jeg har haft massere drømme, men den her drøm får mig nærmest til at ryste, for den er så stor. Nu må jeg bare gøre alt for at opnå det. Jeg ved ligenu ikke hvor jeg skal starte, men man skal starte et sted.
Det sidste år har ændret mig utrolig meget. Jeg har fået det bedre psykisk og jeg tror at når man får det bedre psykisk, så har man mere overskud til at fokuserer på andre ting. I det her år har jeg haft overskud til at lære mig selv bedre at kende. Jeg har fundet ud af hvad jeg vil og jeg giver ikke op.
Jeg vil arbejde med at lave film. Lige siden jeg var en lille pige på ni år har jeg haft lyst til det. Jeg har skrevet manuskripter på over 100 sider, jeg har sågar fået alle mine veninder fra klassen til at spille med i en kortfilm om en lille hund OG jeg har utallige ideer og udkast til film på min computer. Men da jeg var mindre vidste jeg bare ikke om jeg skulle være skuespiller, caster, instruktør, manuskriptforfatter eller noget andet. Nu har jeg fundet ud af hvad jeg vil og det er noget som jeg må nød til at opnå, ellers tror jeg simpelthen ikke at jeg bliver et helt menneske.
Jeg vil være manuskriptforfatter og jeg vil skabe historier. Jeg har en drøm om at arbejde på Warner Brothers Studio hvor Pretty Little liars, Friends og en masse andre storfilm og serier er lavet.
Jeg har aldrig haft en drøm som denne. Jeg har haft massere drømme, men den her drøm får mig nærmest til at ryste, for den er så stor. Nu må jeg bare gøre alt for at opnå det. Jeg ved ligenu ikke hvor jeg skal starte, men man skal starte et sted.
Jeg føler bare at det er dér jeg høre til. Jeg har altid følt mig lidt anderledes iblandt andre. Jeg fortalte engang min daværende bedsteveninde og en fyr jeg var sammen med at jeg elskede at "kigge" på mennesker. De synes bare det var mega mærkeligt, men sådan er det altså. Jeg nyder at forestille mig hvilket liv de har - om personen i dét sekund jeg kigger på ham/hende, måske er på vej hen for at møde en fyr eller pige som han/hun kun har mødt i byen imens de begge var mega fulde, men nu skulle de møde hinanden for første gang i ædru tilstand. Jeg har fået en livlig fantasi for at bruge den og jeg vil gerne bruge den til at skabe historier.
Har I en drøm som nærmest kan få jer til at grine og græde på samme tid, fordi at den er så stor? - Lad mig høre om det! :-)
Har I en drøm som nærmest kan få jer til at grine og græde på samme tid, fordi at den er så stor? - Lad mig høre om det! :-)
KNUS WHITTA


