søndag den 24. marts 2013

DAGENS OUTFIT - Sunday girl


Dette outfit havde jeg på i Fields. 
Cardigan fra Monki.
Kjole fra Selected.
Sko fra Adidas.
Taske fra Marc By Marc Jacobs.
- Hvad synes i outfittet?
KNUS WHITTA

En "lille" tur i fields?

 Hej læsere!
Idag tog mig og mine forældre en "lille" tur i Fields.
Det var egentlig kun min mor og jeg som skulle afsted, men min far ville gerne med, og se på nogle ting.
Jeg tror at min far var kvinde i sit tidligere liv. Han elsker at kigge på tøj til mig og min mor. Han nyder at shoppe til kvinder. Hvis alle mænd var som ham... Det tør jeg slet ikke tænke på.
Nå, men lige da vi kom ind i Fields smuttede vi ind i ZARA, og det skulle vise sig at være traumatisk for pengepungen, og fantastisk for Alberte Whitta, hahah. 
Jeg startede med at prøve de hvide jeans. Pludselig stak mor hovedet ind i prøverummet med en hvid trøje:" Prøv lige den her til, skat" Sagde hun og smilede.
Jeg kiggede skeptisk på den, men prøvede den. Den var fantastisk.
Den var så behagelig at have på, og den var så fin og enkel.
Nå, men jeg prøvede outfittet, og pludselig kom min far med en cowboyjakke. Jeg blev meget glad, for jeg har længe ønsket mig en cowboyjakke.
Pludselig stod jeg i et dilemma! - Hvad skulle jeg vælge at købe?
Jeg er dårlig til at træffe valg, så jeg lod mine forældre tage det. Jeg får det fysisk dårligt af valg, fordi at jeg ved at valg har konsekvenser, og det freaker mig lidt ud. Dog ville konsekvenserne for valget nok ikke være så voldsomme i denne situation, men jeg kunne altså ikke vælge alligevel.
Da jeg havde fået mit tøj på igen, og kom ud, så fortalte de at jeg måtte få det hele.
Jeg blev ellevild og glad.
SLUT

Det var en fortælling om hvordan jeg fik fingrene i outfittet, haha.
Ej, men jeg elsker virkelig det outfit.
Hvad synes i om outfittet?
Hvad synes i om hvide jeans generelt?
KNUS WHITTA

lørdag den 23. marts 2013

New in - Selected kjole


Hej læsere!
Så er min nye kjole fra Selected kommet. Jeg synes den er mega fed, og den kan både mixes til fest, eller bare som en normal hverdagskjole. Stoffet er meget lækkert, og den falder på en god måde. 
Jeg bestilte den på welikefashion.com, hvor at jeg også bestilte min hvide sweater fra. Det er virkelig en fed onlineshop, og ens varer kommer ekstremt hurtigt. Jeg bestilte denne kjole for fire dage siden. 
Og Guys - sorry for de lidt spøjse billeder - jeg tog bare nogle hurtige i morges, for jeg orkede ikke det helt store tingel-tangel.
Jeg er desværre stadig ikke helt på toppen, så jeg sidder bare her og flader ud, og nyder at jeg har ferie.
Jeg kan godt mærke at jeg begynder at savne min bedsteveninde væmmeligt meget. Eller... Det har jeg gjort i lang tid, men jeg kan mærke at det begynder at tage hårdt på mig. Jeg har altså bare brug for hendes grin og hendes rare væremåde i mit liv, for ellers så mangler der noget. Det er vel også derfor at vi er bedsteveninder.
Hvad synes i om kjolen?
KNUS WHITTA

Topshop Favoritter Marts!

Så er det vidst blevet tid til månedens topshop favoritter.
Bedre sent end aldrig, er det ikke det man siger?
Hele året vil jeg lave "topshop favoritter" for jeg synes det er sjovt at se forandringen i deres designs, og også se hvordan min egen stil ændre sig.
På denne collage så ville jeg DØ for Soldier-blusen! Til forår når det bliver de der... 20 grader, så kan den blive mega sød.
Nogle af jer vil måske tænke:" Man kan jo se navlen? - Er du ude på at blotte dig???!" - Men jeg synes sku det er ret lækkert med crop tops, hvor at man kan se navlen. Derudover så ELSKER jeg hatten. Den er lækker, og sådan lidt London-ish, synes jeg.
Min 3. favorit er den lyserøde taske. Jeg synes slet ikke at man kan se at det er en topshop-taske. Jeg synes ligeså godt at det kunne ligne en taske fra et meget mere eksklusivt mærke. Den taske er "to die for" efter min mening.
Hvad kan i bedst lide på collagen?
KNUS WHITTA

fredag den 22. marts 2013

Blå mandag!

I løbet af dagen:
Hvis jeg skal være helt ærlig, så er dette outfit faktisk lavet af min mor. Hun så at jeg lavede collager på computeren, og ville også være med. Dog synes jeg outfittet kan være super nuttet, så jeg gik med på den. Jeg kan sagtens forestille mig dette outfit, hvis man på sin blå mandag skal en tur i tivoli. Nogle praktiske sko, med en super sød kjole, og en lille cowboyjakke. Kjolen er i øvrigt fra h&m.
Dette outfit kan jeg personligt rigtig godt lide. Det ville passe godt, hvis man skulle ud og shoppe på sin blå mandag. En fed shoppingbag fra Selected, og et råt strejf.
Dette outfit er min personlige favorit. armbåndet i varme farver passer godt til de brune nuancer, og selvfølgelig den hvide hue og toppen. Jeg forestiller mig at dette outfit ville være fedt i zoologisk have. Timberlandstøvlerne er praktiske og gode, hvis man går rundt i noget tærren, og huen er lækker og varm, så man kan godt gå rundt udenfor.
Det her er også en af mine favoritter. Det er råt, og det elsker jeg jo.
Støvlerne er jeg blevet fuldstændig forelskede i, og jeg ville myrde nogle, for at få fingrene i de her sko... hæhæ.
Nå, men dette outfit synes jeg også ville være fedt hvis man havde besluttet sig for at shoppe. Sådan et fedt outfit skal jo vises frem!
Dette outfit kunne jeg sagtens forestille mig i biografen. Dog er det selvfølgelig lidt trist, at man så ikke kan se outfittet, hahah.
Nå, men man kan nemt få ondt i fødderne af stiletter, og derfor har jeg det personligt sådan, at jeg bedst kan lide at have stiletter på, steder hvor at jeg ved at der er mulighed for at sidde ned, og det er der, i en biograf. 

Dette outfit er jeg også helt vild med! Tasken er ekstremt lækker, og jeg ønsker mig den virkelig. Jeg har et projekt om at jeg snart vil begynde at gå i fitness, og så er det jo godt med en lille smart sportstaske-ting.
Nå, men dette outfit kunne jeg sagtens forestille mig hvis man skal være mere aktiv, og f.eks. skal til en adventure-park, med paintball, eller rodeo-tyr.
Dette outfit kunne jeg sagtens forestille mig at have på, hvis man skal ud og bowle. Så skifter man selvfølgelig sko. Outfittet er meget afslappet og lækkert. Det er smart, samtidig med at man kan bevøge sig i det - derfor er jeg også helt vild med det. Jeg elsker løse bukser, desværre er de ikke altid så pæne, men de her bukser kan jeg godt lide. 

Til festen:

Jeg håber at i kunne lide min blå-mandag inspiration, og kunne bruge det til et eller andet.
Jeg er ikke så voldsomt god til at lave collager, men jeg har prøvet.
Hvilken af collagerne kan i bedst lide?
Hvordan fejrede i blå mandag, eller hvordan skal i fejre den?
KNUS WHITTA

ASK ME! - Once again!

Hej læsere!
Helt tilbage i November lavede jeg en "Ask me" men det er jo ved at være et godt stykke tid siden nu.. Tiden går så hurtigt (Suk).
Nå, men i hvert fald, så laver jeg nu en ny "Ask me" så derfor vil jeg gerne have jer til at kommenterer med en masse spørgsmål.
I skal endelig ikke holde jer tilbage med spørgsmål, for jeg synes virkelig at det er underholdende at sidde og svare på.
Da jeg var lille, ELSKEDE jeg også at skrive i mine veninders "Venindebøger" hvor at man skulle besvare spørgsmål, hahah!
Så kommenter babes! - jeg venter, hæhæ.
KNUS WHITTA

torsdag den 21. marts 2013

New in: Kjolen fra Tobi.com

Hej læsere!
Jeg viste jer pakken fra Tobi.com, med kjolen.
Jeg overvejede om jeg skulle beholde den, fordi at den som sagt var meget underlig og elektrisk, men jeg er alligevel faldet for den. Og så er den faktisk også så billig, at det koster mere at sende den tilbage, end det gør at beholde den. 
Dog siger min bror, at han ikke synes at man kan se at den var billig, og at den ser rigtig elegant ud.
Og det er jeg enig med ham i - den ser utrolig elegant ud.
Dog skal jeg nok have en underkjole indenunder, for den klistre en smule, pga. stoffet, hahah! - Lidt af en kjole jeg har fået mig. 
Den er meget enkel, men jeg kan også godt lide det minimalistisk. Mange ville nok kalde den "kedelig" men det er jeg utrolig uenig i. Det "Vilde" og "Anderledes" kan også nemt blive meget kunstigt og påtaget, hvis i forstår hvad jeg mener.
Nu skal den bare stryges, og så bliver den rigtig fed.

Dog kom jeg igår til at købe endnu en kjole på Selected hjemmeside, så jeg ved faktisk ikke om jeg skal have denne kjole på til min bedstevenindes konfirmation, eller om jeg skal have den anden på. Uha... Mange dilemmaer, hæhæ. 
Hvad synes i om kjolen? - Håber at i kan se bort fra at den ser en smule krøllet ud på billedet.
KNUS WHITTA