søndag den 30. september 2012

En uforglemmelig sweet sixteen!


Hej piger!
Som i ved, så var det min "sweet sixteen" igår.  
Da pigerne ankom startede vi med at komme til make-up artist, og det har jeg blogget lidt om.
Mærket hed som sagt "Make-Up for ever" og det er et ekstremt lækkert mærke!
Vi fik goodie-bags, og så købte jeg også tre produkter, som jeg var helt forelsket i!
Jeg vil blogge om produkterne senere, eller i morgen.


Efter den dejlige oplevelse, så tog vi om aftenen på restaurant, og spiste sushi!
Det var rigtig hyggeligt, og vi morede os meget.


Da vi kom hjem fra spisestedet havde vi stadig meget overskud (Især mig og min bedsteveninde Nathalie) og vi var bestemt ikke færdige med at feste.
Derfor holdt vi vores egen lille fest ud på gaden, hvor vi tog gode billeder, og opførte os lidt fjollet. Det blev en smule akavet da vi stod derude og havde drukket lidt, og pludselig kom min storebrors ven, som skulle ned af gaden og besøge ham.
Det var en rigtig dejlig aften, men det bedste var uden tvivl at den var i selskab med min nuttede, fantastiske, dejlige og smilende kusine, og min søde, sjove, smukke og dejlige bedsteveninde.



Hvad lavede i går?
Kan i lide den kjole jeg havde på?
Kan i lide sushi?
Jeg har så mange spørgsmål til jer, hahah!
KNUS WHITTA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar