torsdag den 20. september 2012

Må jeg præsenterer mit nye tøjstativ!...

Er helt oppe i skyerne af glæde!
Jeg har længe haft i tankerne at få mig et tøjstativ, så jeg får mere overblik over mine ting.
Jeg fortalte min mor om min ide om at købe et tøjstativ, og så fortalte hun mig at vi da havde et tøjstativ på loftet.
Jeg blev ellevild og det var fantastisk, for det er jo dejligt at spare penge. 
Jeg fik sat det op idag. Det var et frygteligt rod med alle de skruer, men det kom da op.
Nu har jeg brugt dagen på at sætte mit yndlingstøj på bøjler, og det færdige resultat er perfekt!
Nu overvejer jeg lidt at spraymale det pink eller sådan noget, og gøre det lidt festligt!

Hvad syntes i om tøjstativet?
Hvad syntes i btw. om mit outfit? - Det er bare noget hyggetøj.
KNUS WHITTA.

6 kommentarer:

  1. Jeg synes tøjstaviver er VILDT fede. Ville gerne selv have et.. HVIS JEG ALTSÅ HAVDE PLADS!

    Dit outfit er sødt ;)

    SvarSlet
  2. Fedt! :)
    Duser rigtig sød ud på første billede. <3

    SvarSlet
  3. Søde, det en top ikke en kjole!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså en kjole. :)
      Den går mig jo halvt på låret. :o
      Hvordan definerer du en kjole?

      Slet
  4. ELSKER, elsker, elsker dit outfit! Og kjolen er altså ikke for kort, på nogen måde. (-:

    Knus
    http://dearworld-teresa.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Hvilket mærke er dit tøjstativ? :]

    SvarSlet