tirsdag den 4. september 2012

New in - jewelry



Igår før jeg blev syg, var jeg ude og shoppe med min mor.
Det var en rigtig hyggelig tur, og jeg fik købt en fed halskæde til 300 kroner.
Den er meget speciel, og mange vil sikkert syntes at den er mega grim, men jeg kan godt lide den.

Hvad syntes i om halskæden?


Men nu er jeg syg igen, så nu ligger jeg og keder mig, og ser fjernsyn.
Jeg er så ofte syg at jeg overvejer at ønske mig en stor og fed sæson af en eller anden serie, så jeg altid har noget at lave.


KNUS WHITTA.

7 kommentarer:

  1. Synes den er rigtig fed! Ville nok ikke selv gå med den, da den er lidt for stor, men ellers så klæder den dig rigtig godt! xx

    SvarSlet
  2. Den er supercool, men 300 kroner er lidt halvdyrt.

    SvarSlet
  3. Ja, den er meget speciel, men rigtig flot... Ikke lige et hverdagssmykke. ;)

    SvarSlet
  4. Synes den er utrolig fed! kunne virkelig godt tænke mig sådan en af den stil, altså en lidt stor halskæde:-))
    Super super flot! x

    SvarSlet

  5. Kig forbi min blog og smid en kommenatar og bliv evt. fast læser det vil betyde meget for mig:)!

    Hvis du bliver fast læser af min, vil jeg kigge på din igen og overveje at blive fast læser:)!

    knuZ Emma

    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Er heeelt vild med den halskæde! Og jeg elsker simpelt hen også bare resten af din blog. Er blevet fast læser, det ville være skønt, hvis du skulle have lyst til at tage et kig på min (-:

    Xoxo.

    http://liife-is-what-you-make-it.blogspot.dk/

    SvarSlet