torsdag den 13. september 2012

Sometimes I like to dress up and imagine that I'm a lady from france

Cardigan/kjole fra Samsø&Samsø - Sko fra Friis&Company - Taske fra Coco Chanel

Jeg tror ikke at man kan blive for gammel til at klæde sig ud i ny og næ. Da jeg var lille klædte jeg mig ud som Ronja røverdatter og tornerose, og nu klæder jeg mig ud  i forskellige stilarter.
Idag havde jeg lyst til at klæde mig lidt ud, og valgte en fransk inspireret stil.
Hvad syntes i om outfittet?
Kan i se at det er fransk inspireret?

KNUS WHITTA.

5 kommentarer:

  1. Omg...jeg elsker din taske! og cardiganen:-))

    SvarSlet
  2. Super fed ide:)
    Er klart fast læser af dine super fede blog!:) Håber du måske har lyst til at følges??
    Kig forbi http://cecilie-swaggerlife.blogspot.dk

    Mange knus Cecilie

    SvarSlet
    Svar
    1. PS. er også fast læser via Bloglovin! :)

      Slet
  3. er tasken ægte? i så fald er jeg meeeeeeegeeeeeeet jaloux :-)))

    SvarSlet