onsdag den 26. september 2012

New stripes - H&M

 Hey Girls!
Igår aftes, da jeg skulle i seng kom der en pakke fra H&M.
Jeg blev selvfølgelig straks helt vågen, og åbnede pakken.
Der lå der en hvid t-shirt, en lang sort cardigan, nogle ternede natbukser og den her kjole!
Det her er ikke den kjole jeg skal have på til min fødselsdagsfest. Den kjole jeg skal have på til min store fødselsdagsfest får i først at se på dagen (tihi.) 
Min nye kjole er stribet, som i kan se, og den er nedringet på ryggen. 
Jeg syntes at striber er så dominerende i et outfit at jeg idag til skole, bare tog dem på og mine lilla adidas, da jeg elsker enkelthed. 

Hvad syntes i om outfittet?
Hvad syntes i om kjolen?
KNUS WHITTA.

4 kommentarer:

  1. Det er virkelig en flot kjole! Du er rigtig pæn på nederste billede!! :)

    SvarSlet
  2. Rigtig fin!
    Knus Sille
    Fra fotobloggen : silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil lige spørge om hjælp hvis jeg må:D Jeg har lige starttet en blog og kan ikke helt finde ud af layoutet. Hvordan for du dine billeder så store?

    http://enjoyingmyawkwardlife.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Den er sød, nok bare ikke lige mig! (-:

    http://en-plus-en.blogspot.dk

    SvarSlet