fredag den 7. september 2012

Sutsko, sygdom og en kande te!


Hej dejlige piger og drenge! 
Jeg er desværre gået hen og blevet godt og grundigt syg.
Jeg har øjebetændelse, snue og sågar også utrolig ondt i hovedet.
Det er selvfølgelig trist, men jeg har da fået tid til at gå rundt  i sutsko, drikke te og tænke en masse ting igennem.

Min uge har ikke indeholdt særlig meget, da jeg har været syg stort set hele denne uge.
Jeg havde en god dag i Mandags, og så begyndte det ellers.
Dog, når jeg ligger med snue og en kold klud på panden, får jeg netshoppet.

Om et par uger skal jeg nemlig holde Sweet Sixteen! - Det skal jeg holde med min kusine og min bedsteveninde, og vi skal først i spa, og så om aftenen på en fin restaurant.
Men derfor har jeg været inde på nettet og kigget efter en kjole til lejligheden, og jeg fandt en rigtig lækker og klassisk kjole på American Apparel's hjemmeside.
Men i må vente med at se den, til jeg skal bærer den. 

Har jeres uge været god?
Hvad syntes i om mine sutsko? - Jeg fik dem i julegave, og jeg elsker dem! 
KNUS WHITTA. 

1 kommentar:

  1. Fin blog, jeg håber du vil tjekke min ud! :-)
    www.michellebentzen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet