fredag den 15. november 2013

Første dag i Jylland

HEJ LÆSERE
Idag er min første hele dag i Jylland i den lille hyggelige by Havbro, hvor min familie bor. Klokken halv seks i aften tager vi hen på min kusines efterskole og ser et teaterstykke de har sat op og derefter tager vi allesammen hjem. Så skal jeg ENDELIG se min dejlige kusine igen.
Men idag har jeg været med min festlige moster (som kan ses på billederne), min fætter og min mor nede i gågaden i den landsby der ligger tæt på - Der ligger ikke rigtigt noget i Havbro, men det er bare hyggeligt.
Jeg fik købt en helt basic sort lidt stor t-shirt som jeg kan have indenunder en nederdel, sådan en har jeg ville have længe. 
Det er virkelig skægt at køre igennem byen her i en lille by i Jylland - der er simpelthen SÅ mange valgplakater fra partier som Dansk folkeparti, venstre og konservative. I København er det meget mere blandet. Jeg er lidt ærgelig over at jeg er 17, for jeg ville gerne stemme. Jeg ved ikke på nøjagtig hvem, men det ville nok blive en fra Radikale. 
Ved I hvem I ville stemme på til valget, hvis I kunne stemme?
KNUS WHITTA

2 kommentarer: