tirsdag den 19. november 2013

Little Miss Diva!


HEJ LÆSERE
Okay okay okay, gæt lige hvad denne sag kostede i H&M?
30 KRONER! Min mor fandt den i H&M forleden og vi besluttede at den burde vi altså dele. Først var jeg faktisk lidt skeptisk omkring den. Jeg tænkte helt ærligt at den var en smule TO MUCH, men efter et kort stykke tid, så blev jeg altså helt vild med den.
Åh jeg synes at man ser eksklusiv ud med den på og den kommer jeg helt sikkert til at bruge en del.
Hvad synes I om den?
Hvad ville I egentlig tænke hvis I så en person gå med den slags hat på gaden?
KNUS WHITTA

10 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Smiiiiil nu med de tænder deeer :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Braceface passer ikke helt til et diva-billede, hihi. :P

      Slet
    2. Hehe :D Hvornår skal du ha' den af ?

      Slet
    3. Uff :& Det lyder hårdt ):, På den positive side får du jo dejlige og flotte tænder! Det er jo altid noget :D

      Slet
  3. Hej søde Whitta!
    Jeg kommer lige med et lille tip, ved ikke rigtig om du vil bruge det til noget men altså..
    Syntes måske du bruger for 'forskellige' billeder i dine indlæg. Fx i dette, hvor du både har i grå tone, i en varm effekt, en anden effekt og et normalt. Syntes nogle gange det måske er lidt forvirrende. Undskyld, hvis du syntes det er irriterende.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig! :-)
      Tak for lidt respons - Grunden til de mange forskellige effekter er i dette indlæg at jeg "legede" lidt med effekter og tænker at det var en del af "charmen" i de her billeder. :-) men vil generelt begynde at gå mere op i at lave en rød tråd! :-)
      Det er slet ikke irriterende at du kommer med et tip, og især ikke når du skriver det på en pæn måde. :-D
      Knus! :)

      Slet