onsdag den 20. november 2013

Love on Timberland!

Hej læsere!
Jeg vil gerne skrive lidt om mit nye store Timberland-crush, og med Timberland så snakker jeg om Timberland-støvlerne, hvis nogle skulle være i tvivl. 
Jeg må indrømme at jeg længe har forbundet disse støvler med en meget poppet stil og ikke noget jeg kunne finde på at gå i, men efter at jeg har set nogle vildt flotte billeder af piger som har stylet dem virkelig lækkert og fashionabelt, så er jeg blevet helt vild med den slags støvler.

Jeg ville helt sikkert sammensætte denne slags sko med et par lækre sorte læderbukser, og en masse store smykker. 
Det er i hvertfald sikkert at jeg ville sammensætte denne slags støvler med en lidt eksklusiv stil, som giver en god kontrast til den meget rå stil som støvlerne har – Det ligner jo nogle rigtige bjerg-vandringsstøvler, og det er jo også charmen. Uha jeg er blevet helt vild med dem!

Jeg har ledt efter en netshop som sælger et stort udvalg af Timberland-støvler, hvis nu nogle af jer også er blevet lidt forelsket i denne slags støvler. 
Da jeg ledte efter en dansk netshop, så faldt jeg over Footway som har et stort udvalg af Timberlandstøvler. Ikke kun de traditionelle, men også andre sko fra mærket. Jeg er specielt blevet vild med de traditionelle, men hvis man nu lige falder over deres side, så synes jeg da også at man skal tjekke de andre ud. Deres Timberland-støvler kan findes her: Timberlandstøvler
Efter at jeg har kigget på Timberlands støvler i et stykke tid, så er jeg totalt stoppet med at forbinde dem med pop-tiden, da man gik med Timberlandstøvler og stramme lyse jeans og en nedringet top. Alt handler om hvordan man styler det, og med den rette styling, så kan man simpelthen ikke forbinde det med pop. Jeg vil i hvertfald gerne købe et par Timberland-støvler og til outfittet tage mine sorte læderbukser på og min pelsjakke udenover. 
Hvad synes I om timberland-støvler, og hvordan ville I sammensætte dem?
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar