fredag den 31. august 2012

Cinderella is proof that a new pair of shoes can change your life!

Hej babes!
Jeg ligger endnu engang og er syg. Mit imunforsvar er lige til at skide i, og jeg er rigtig ked af det over det, for idag skulle jeg have været sammen med min bedsteveninde.
Når man skal sidde herhjemme, og der ikke er noget som helst at lave, så må man ty til kreative midler.
Derfor valgte jeg at hive alle mine sko frem, og finde ud af hvad mit næste skokøb skal være.

Jeg bliver altid så glad af at se min min skosamling, for selvom den ikke er stor, og at jeg drømmer om at have et stort skab KUN med sko, så er det en begyndelse, og jeg elsker dem alle. 

Hvilken af mine sko kan i bedst lide?
Er i ligeså skoglade som mig?
Hvor mange sko ejer i? 

KNUS WHITTA. 

7 kommentarer:

  1. Jeg synes dine 2 brune par sko er vildt flotte! De er lidt vintage, og det synes jeg er vildt fedt! Kan også godt lide de 3 sorte sko, da de også er lidt vintage. Min favorit er nr. 6 (nedefra) på billede 2, det er et vildt fedt skopar!

    SvarSlet
  2. Synes mange af skoene er flotte, men som du skrev er den ikke så stor, det kommer jo nok! :D
    Har selv over 30 par^^

    SvarSlet
  3. Dejlig blog. Jeg vil dog forslå dig at fjerne din navigationslinje (den ting i toppen af din blog.)
    Guide: http://ahelicopter.blogspot.dk/2012/08/fjernelse-af-navigationslinjen.html

    http://madebymoustache.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Sw we lLW AUPWE AØSW

    THE FUCK HAHA sad bare og skrev lidt.. (skriver blindskrift) da jeg indså, at jeg var en knap ved siden af på tastaturet.
    Oversat: De er alle rigtig søde. (og fortsat:) dog kan jeg ikke lide de sorte plateau-ballerinaer til sidst, men de andre er lige mig! :)

    SvarSlet
  5. Hej! Hver gang du publicerer et nyt indlæg, bliver det slettet igen. Hvordan kan det være?

    SvarSlet
  6. Det ved jeg ikke. D:
    - Jeg skal nok undersøge det. <3

    KNUS.

    SvarSlet