lørdag den 4. august 2012

I want succes!


Kender i det med ikke at rykke sig nogle steder?
- Jeg savner virkelig at gøre noget.

Jeg savner at komme frem med det jeg kan lide.
Blandt andet vil jeg gerne være stor blogger, sanger eller skuespiller. 

Jeg vil gerne blive set og opdaget. 
Jeg spørger engang imellem "Hvorfor har jeg det behov?" 
Jeg jeg kommer altid frem til det samme. Det er fordi jeg har været usynlig hele mit liv.
Jeg har været usynlig for længe, og nu er jeg træt af det.
Jeg vil ses og høres - for det er det som jeg aldrig er blevet... Forstår i?

Har i nogle drømme?
Tror i på at i kan opnå dem?
I må hjertens gerne liggen en kommentar.


KNUS WHITTA.
Savner faste læsere - I må gerne blive faste læsere. 


8 kommentarer:

  1. Skuespiller. Jeg har altid fået at vide jeg er god til det med skuespil og kan nemt græde på komando :). Har det lige som dig. Man ønsker folk ved hvem en er

    Knus Victoria

    SvarSlet
  2. Ja. Rart at det ikke kun er mig som har det sådan.

    SvarSlet
  3. Hehe. Vi har skrevet sammen før :). Kunne også tænke mig at være lidt som Ellen eller hvad hun hedder.

    SvarSlet
  4. Vil vildt gerne være både sanger og skuespiller :) Og ville heller ikke have noget imod at have mit eget talkshow som Victoria nævner. :) Men du må bare blive ved med at kæmpe ligesom jeg. :) Man kommer ikke nogen vegne ved bare at ønske noget. Man er nødt til at gøre noget for det :)

    SvarSlet
  5. For tit at vide at jeg stiller for mange spørgsmål så derfor ville Journalist heller ikke være dumt....

    SvarSlet
  6. I er virkelig motiverende! :-)
    Tak!

    SvarSlet
  7. Min drøm er at blive noget inden for musik. Kunne faktisk godt tænke mig at være skuespiller, musiker og model :) Modeljobbet følger lidt med til begge dele. Men jeg skal kæmpe hård for det, men hvem ved? ;)

    SvarSlet
  8. Tro på det! :-D
    Hvem ved? - Måske kommer vi til at spille sammen i en film, haha? :P

    SvarSlet