lørdag den 11. august 2012

NEW IN - STIG P.


Hej mennesker!
Idag har jeg været ude og shoppe amok i Stig P.
Min mor mente at det var på tide at jeg fik noget nyt tøj, og tja... Som en sand teenager, døde jeg lidt af glæde.
Min far ville også med, og hurtigt blev det en familie-tur:
Jeg købte to sweatre og to bukser. 
Jeg har ikke taget billeder af bukserne, da de ser ualmindelig korte ud på kamera, men det ene par er bordeaux røde, og det andet er sorte.
Så købte jeg to sweatre, og dem kan i se på billederne. 


Jeg fandt også en utrolig lækker jakke, men den er nok lidt for varm pt. så den køber jeg om en måned.


Hvad syntes i Stig P? Kender i mærket?
Kan i lide sweatrene? 
KNUS WHITTA.

1 kommentar:

  1. Kender ikke mærket, men sweatrene er superfine!!

    xx http://megafashionjunkie.blogspot.dk/

    SvarSlet