mandag den 27. august 2012

Jeg har en hest, jeg har en lasso...


Hej Mennesker!
Puha det har været noget af en dag!
Jeg vågnede i morges totalt uvidende om hvad der skulle ske idag.
Jeg lagde make-up, tog ballerinaer på, satte håret op i knold, og var super klar til en skoledag.
Jeg tog sågar et par billeder af mig selv, fordi jeg vågnede op med massere af selvtillid ovenpå en hyggelig weekend. 
Så køre jeg i skole, og da vi har kørt halvdelen af vejen, så finder jeg ud af hele klassen skal ud og ride til idræt!

Jeg har gået til ridning i lang tid, og har hele udstyret, men da jeg kiggede ned af mig selv, så lignede jeg mere en som skulle ud og shoppe end ud og dyrke motion. 

Da klassen så kom ud til ridning mødtes vi med en dame som skulle hjælpe os.
Hun startede med at spørge hvem som havde reddet før.

Nogle rakte hånden op og sagde at de havde redet et par gange, og så rakte jeg hånden op, uvidende om at jeg ville blive vanvittigt til grin. 
"Jeg går til ridning" Sagde jeg, og smilede usikkert.
Damen kiggede ekstremt skeptisk ned af mig. 
Stramme jeans - fash tørklæde og ballerinaer (You go girl!)
Dog red jeg hesten med rank ryg, hænderne på højkant, og de andre ting jeg havde lært - Så der fik jeg lidt credits.

Puha en ydmygende, hård, men også ret sjov dag!
Har i haft en god Mandag?
KNUS WHITTA.

1 kommentar: