tirsdag den 7. august 2012

Outfitt of the day + tanker


Hej mennesker! 
Jeg har idag været en tur ude i haven og nyde det... dårlige vejr. 
Jeg har siddet og drukket abrikos-saft og snakket med min dejlige mutti. Hvad laver i?


Jeg har lavet et "Outfitt of the day" - Dog er Outfittet ikke ekstremt fancy, for jeg er syg. 
Min halskæde er fra Marc Jacobs, og når man åbner den, er det en parfume (SO COOL.)
Min Blazar er fra Zara, og mine bukser er fra Replay. 
*
Så fik vi os en lille hyggelig snak om den danske blogger Fie Laursen.
Jeg forklarede min mor om hende, da mig og Fie Laursen har været igennem de samme problemer, og det ville jeg sige til min mor.
Derefter forklarede jeg hende at hun får meget "hate" fordi at mange mener at hun ikke er et godt forbillede. 
Det er noget som jeg tænker meget over. For hvorfor SKAL hun være et godt forbillede?
Er det ikke meningen at en blogger skal være ærlig?
Jeg tror at noget af det spændende ved hende er at hun er ærlig, og har et specielt liv. 
Hellere en ærlig blogger end en hellig blogger, Hvad synes I?
Smid en kommentar.

KNUS WHITTA. 


2 kommentarer: