onsdag den 15. august 2012

Inspiration; Miley Cyrus



Hej mennesker!
Når jeg keder mig, så elsker jeg at kigge på kendissers stil. Det er ekstremt hyggeligt at sidde og få inspiration til ens egne looks. Folk har forskellig smag, og det som jeg elsker at gå med, kan andre hade, og sådan er vi heldigvis så forskellige.


Nu har jeg fået denne ide med at jeg vil lave collager med kendissers tøj, og på den måde kan jeg få et samlet overblik over deres forskellige stilarter.
I kan godt se at disse outfitts på en eller anden måde minder om hinanden, ikke? 
Det er altsammen lidt rodet, lidt rocket og i den afslappede ende.

Jeg elsker selv Miley Cyrus stil, og hun er i den grad mit stilikon. - Dog er jeg ikke stor tilhænger af hendes musik. 
Hvad syntes i om hendes stil?
Har i et stilikon?
Vil i gerne se flere af disse slags collager fra mig?

KNUS WHITTA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar