mandag den 20. august 2012

NEW IN - Topshop


Hej dejlige sommermennesker!
Selvom det ligenu er dejlig varmt i vejret, så varer det jo desværre ikke evigt, derfor er jeg begyndt på efterårsindkøbene! - Jeg fandt denne cardigan på topshop, og jeg forelskede mig i den med det samme.

Jeg elsker farvernes sammensætning, og ligenu på Chanels hjemmeside, kan man også se at det er sort, hvid og et strejf af lyserød som styrer på catwalken. 

Jeg er så glad for den, og kan ikke lade være med at vente en smule spændt på at det bliver koldere i vejret.
Har i fået købt lidt efterårstøj?
Hvad syntes i om min cardigan?
Nyder i varmen? 

KNUS WHITTA.
(Der sker snart store ændringer på bloggen - vær spændt!) 

5 kommentarer:

  1. Den er virkelig pæn! Glæder mig til forandringerne! :)

    ________________________________
    www.livetseffekter.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg skal snart i Topshop xD

    SvarSlet
  3. Kan jeg få et link til der hvor du har købt den? (-:

    SvarSlet
  4. Du bor i rækkehusene ved Enghave plads, gør du ikke? Det ligner ihvertfald dem! Bor ikke så langt derfra selv. :)

    SvarSlet