onsdag den 22. august 2012

Hej mennesker!
Der er rigtig mange som spørger hvordan de bliver faste læsere af bloggen. 
Du kan tilmelde dig bloggen som fast læser via Google og det kræver, at du opretter en Google-konto (ingen fare ved det...og kontoen kan bruges til meget mere på Google og det er helt gratis). Hvis du tilmelder dig på denne måde, vælger du selv, hvornår du vil læse med på bloggen. 

Men først skal du oprette din Google konto og det er utrolig nemt - se denne video fra Hjørring bibliotek, hvor de giver dig en god vejledning;
Når kontoen er oprettet, går du ind på min blog (eller hvor du nu vil
 melde dig som fast læser) og klikker på "Tilmeld dig dette websted 
med Google Friend Connect" - sådan næsten øverst på bloggen i 
højre side finder du den. 2 klik og du er tilmeldt bloggen.

Tilmeld dig via Bloglovin sådan:

Melder du dig til på denne måde, vil du få mine indlæg direkte i din mailboks dagen efter de er offentliggjort. Sådan gør du:

Når du går helt ned i bunden af min blog, kan du se et billede. Dette billede skal du klikke på "Fölg bloggen med bloglovin" og derefter skal du klikke på "bliv medlem...." og opgive din e-mail adresse, så er du følger via Bloglovin 

Håber denne vejledning hjalp en smule. 
KNUS WHITTA.

2 kommentarer:

  1. Elsker din blog. Jeg følger med i den hverdag. Vil du erne tage et lille smut forbi min blog? Black-miracles.blogspot.dk
    Selvfølgelig kun hvis du har lyst :)

    SvarSlet
  2. Jeg læser også din blog hver dag - ville bare sige, at du gør et rigtig godt arbejde!! :)

    ________________________________
    www.livetseffekter.blogspot.com

    SvarSlet