mandag den 26. november 2012

Ask me - spørgsmål og svar!

Hej læsere!
Jeg har holdt en lille "ask me" hvor i har kunne stille mig spørgsmål.
Jeg ville gerne have lavet det på en vlog, men jeg kan desværre ikke finde ud af hvor jeg kan optage, og ligge det ind her. ):
Nå, men jeg vil skrive jeres spørgsmål her, og besvare dem, så godt jeg kan. 

Hvor høj er du?
- Jeg er 1,60 høj. Så jeg er ret lav, hahah. 

Hvad er dit yndlings-mærke?
 Jeg elsker Stig P. men udover det, så elsker jeg virkelig også Topshop. Jeg syntes altid man kan finde noget lækker derinde. Dog er kvaliteten ikke voldsomt god.

Hvad vil du gerne arbejde med når du bliver stor?
Jeg har både en urealistisk og en realistisk drøm for fremtiden.
Jeg vil rigtig gerne være pædagog eller journalist. Jeg syntes mennesker er meget spændende, og jeg vil gerne gøre en forskel.
Jeg har også en stor drøm om at blive Musical-stjerne. Jeg elsker at synge og spille skuespil, og at arbejde på et teater ville være en stor drøm jeg blev til virkelighed. Dog er der jo ikke mange som opnår sådan en drøm.

Hvad er din yndlingsfarve?
- Min yndlings-farve er beige og blå.

Kan du lide din klasse?
- Jeg elsker den! jeg har kun gået i min klasse i... fire måneder, men jeg kan rigtig godt lide den, og har det godt med de andre.

Hvad bruger du af make-up?
Jeg bruger en pudder fra Mac.
Jeg bruger en blush fra Make-up forever.
Og så bruger jeg en mascara fra Nilens jord.

Hvor ser du derhenne om ti år?
- Om ti år er jeg seksogtyve. Til den tid håber jeg at jeg har fået mit første barn, fået en mand, fået en fast indtægt, og at jeg har et godt arbejde, men jeg ved det ikke. 

Hvis du skulle flytte til udlandet, hvor skulle det så være?
London! - Den by er og bliver magisk.

Din dårligste vane?
- Jeg piller i mine negle. Engang bed jeg i dem, men nu er det erstattet med at jeg sidder og piller i dem. Øv øv.

Stil-ikon?
Jeg tror at mit stil-ikon er Miley cyrus, men jeg ved det faktisk ikke. Jeg går efter min helt egen stil, haha. 


Jeg håber at i fik svar på jeres spørgsmål. I kan selvfølgelig altid stille mig spørgsmål på facebook.
Jeg har desværre ikke meget at blogge om i denne uge, da jeg skal koncentrerer mig fuldt ud om projektopgaven i skolen. Den tager rigtig meget af min tid. Jeg lover jer at der nok skal komme lidt flere inspirerende ting på siden.
KNUS WHITTA. 

2 kommentarer: