onsdag den 21. november 2012

Shes like a rainbow.

Hej læsere!
På sådan en trist og våd dag, så er det skønt at der findes musik!
Jeg sidder ligenu og høre "Shes like a rainbow" med rolling stones.
Den sang kan virkelig få en grå regnvejrsdag op og køre.
Jeg har lige været til tandlæge, og dét oveni min projektgave... så bliver man træt.
Jeg er langt fra inspirerende pt. - Det er lidt uhyggeligt så lidt ideer der kan være i et hoved, men det er nok fordi jeg bruger min dag i skolen på at udvikle ideer.
Hvad laver i idag?
Har i haft en inspirerende uge?
Hvad vil i gerne se på bloggen? - Kom med ideer, kun fantasien sætter grænser.
KNUS WHITTA.

1 kommentar:

  1. Måske kunne du lave en 'ask me'? Eller måske kunne du lave en månedens blog, hvor du anbefaler en blog, en gang om måneden?:-)

    -Eeeeeelsker din blog, søde Alberte!

    SvarSlet