onsdag den 14. november 2012

Et behageligt outfit!

Hej dejlige læsere!
I morges da jeg vågnede var jeg lidt ved siden af mig selv.
Jeg havde kvalme, og var meget træt.
Jeg vågnede flere gange i nat, så jeg var mildest talt meget utilfreds med det, da min mor kom og vækkede mig.
Nå, men når man nu skulle i skole uanset hvad, så tog jeg noget tøj på som jeg føler mig meget tilpas i.
Derfor valgte jeg dette outfit. Jeg syntes selv at det er lidt råt og fedt, hvad syntes i? 
Så fik jeg lavet matematik-prøve i skolen, og jeg havde en god fornemmelse da jeg var færdig med den. Jeg tror at det gik godt.
Nu sidder jeg og drikker te, som er et fast ritual når jeg kommer hjem fra skole. 
Ha' en god Onsdag! - To dage tilbage, og så er det weekend!! FEDT.
KNUS WHITTA. 

3 kommentarer:

  1. Det er fedt. men det kunne godt være et andet par sko:-D

    SvarSlet
  2. Elsker det. Du er så køn Alberte!
    Dog ville det være flottere med et par sorte sko. Eller bare en anden farve end sandfarvet. :-)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet