tirsdag den 13. november 2012

Optur på en nedtur!

Idag har været en af de dage som man helst vil glemme.
Jeg kom i skole, og fik at vide at jeg var dumpet i Diktat, i vores terminsprøve (02).
Jeg blev utrolig skuffet over mig selv, for jeg kan sagtens finde ud af at stave.
Dog så var jeg meget umotiveret den dag vi fik terminsprøven, og jeg ved at jeg kan gøre det bedre.
Jeg har altid fået én fejl eller nul i diktater, så jeg var mildest talt chokeret over karakteren. 
Nu skal jeg til at arbejde på mine nerver, for det er min eneste hindring i at opnå det jeg gerne vil.
Nå, men da jeg kom hjem spiste jeg scones og drak te, og det var hyggeligt. Det var også rart at få snakket med min mor om det hele.
Nu vil jeg tage mig en lur, for jeg er utrolig træt.
KNUS WHITTA. 


1 kommentar:

  1. Man er ikke dumpet ved 02 :) Der er man bestået!

    Bare klø på! Så skal du nok klare det. Måske skal du se det som en øjneåbner, og vær glad for at det ikke var til afgangsprøven. :)

    Jeg følger dig nu!

    God aften herfra
    http://ninnasverden.bloggersdelight.dk

    SvarSlet