torsdag den 29. november 2012

En lang (og kold) dag...


Hej læsere!
Idag har været en alt for lang og kold dag.
Jeg har været i skole (Selvfølgelig) og så har jeg også været til møde på min skole. Efter det, så tog jeg hjem og gik med hundene sammen med mine forældre. 
Som man kan se, så gør vinterkulden intet godt for mit udseende. Jeg bliver bleg, rødnæset, og ligner mest af alt en alt for misfornøjet nisse.
Jeg ville gerne være en af de overskudmennesker som elsker at komme ud og mærke kulden bide i deres kinder... men det er jeg ikke.
Nå, men min mor kom hjem med et Vi Unge blad til mig, og det er jo skønt!
Hvad er jeres "Dagens optur" og "Dagens nedtur"?
Læser i Vi Unge?
Begynder i, i øvrigt at kunne mærke julen?
KNUS WHITTA. 

2 kommentarer:

  1. Dagens optur er helt klart at jeg har været i klub med de små, det var super hyggeligt (som altid)
    det var klart en optur:D

    Ved ikke rigtig hvad en nedtur har været..

    SvarSlet
  2. Åh ja! Så koldt vejr..
    Har selv medlemskab på Vi Unge! :-)

    http://matildeforeveryoung.blogspot.dk/

    SvarSlet