onsdag den 7. november 2012

Kan ikke vente!

Idag er jeg syg, og det er jeg nok også i morgen.
Jeg lider af migræne, og ligenu rammer den mig virkelig. Den kommer som et lyn fra en klar himmel. Føler virkelig der bor nogle maskinearbejdere inde i mit hoved idag. 
Men jeg glæder mig virkelig til weekenden.
Mine migræne-andfald varer for det meste i tre dage, og jeg har været syg fra igår, og så vil jeg nok være syg indtil fredag.
Så fredag har jeg aftalt en bytur med min bedsteveninde. Vi skal bare på bar, og hygge os, og møde en masse dejlige mennesker! Det bliver dejligt at få debut i mine nye stiletter, som jeg fik i fødselsdagsgave.
Hvordan har i det?

Min blog har rundet de 200 læsere idag! - Jeg blev super glad, og fejrede det med en god kop te (Haha!)
Jeg vil bare sige at jeg virkelig elsker mine faste læsere! - Jeg føler at jeg har et tæt bånd til mange af dem. Jeg skriver med dem på min facebook-side, og hygger mig med jer.
Jeg elsker når i skriver, og søger kontakt, og jeg prøver at svare på alle de beskeder jeg kan, men nogengange er det svært, for der kommer ret mange.
Håber i har det fantastisk!
KNUS WHITTA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar