tirsdag den 20. november 2012

Right now!

Jeg føler mig så presset pga. projektopgave!
Jeg kan ikke overskue det, og de forskellige ting jeg skal forholde sig til, flyver rundt i mit hoved og bliver til en stor grød.
Har mest af alt lyst til bare at stikke den opgave skråt op, og så bare sove hele ugen væk.
Hvorfor findes projektopgave?
Jeg ved godt at det er vigtigt, og alt det der, men altså...
Jeg tager mig en lur omlidt, og forsøger at komme lidt væk fra det hele. Jeg er træt... SÅ TRÆT!

Btw. så har jeg ingen inspiration til blog-indlæg! HELP.
Jeg laver ikke noget spændende for tiden, og derfor heller ikke noet som er specielt sjovt at høre om. 
Har i nogle ideer til noget jeg kunne blogge om?
KNUS WHITTA. 

1 kommentar:

  1. Hm.. Jeg kender det alt for god, Alberte!
    Du må vel gerne kigge forbi min blog, måske vil du finde lidt inspiration? Det er i hvert fald det, som hjælper mig. :-)

    mylifemyworldlouise.blogspot.dk

    SvarSlet