onsdag den 28. november 2012

Update!

Lige Pt. er min skoletaske den her "pose" fra 2 nd day - da der er plads til alle de ting jeg skal bruge i min projektuge. Tasken er tuuuuuuuung! 

Er snart træt til ikke at rykke mig.
Ikke at komme ud og opleve nogle sjove ting som jeg kan blogge om.
Det hele er skole, og når jeg er hjemme, er jeg så træt at jeg ikke laver noget.
Jeg har INTET at blogge om, og det driver mig lidt til vanvid.
Hvad går i og laver?
Jeg håber virkelig at i er tålmodige, for blogge skal nok blive spændende igen, når der kommer lidt mere overskud i min hverdag.
Har i nogle særlige ønsker til noget jeg skal blogge om?
Jeg kan desværre IKKE lave vlogs, da jeg ikke kan downloade Movie maker, så jeg har intet sted at optage.
Nå, men nu sidder jeg i natshorts og skriver dette indlæg. Jeg er kommet rigtig langt med mit projekt, og jeg kan se lys for enden af tunellen, hahah. 
KNUS WHITTA. 

5 kommentarer:

  1. Årh, kender godt selv det der med at skole og lektier bare fylder ALT for meget, og man føler at man ikke har tid til andet, og at dagen går for langsomt:)
    Men husk, der er snart juleferie!^^
    Og held og lykke med dit projekt, super blog:D

    SvarSlet
  2. Hey, jeg skal lave blogger anbefaling og jeg tænkte om jeg måtte bruge din blog og nogle af dine billeder, da jeg syntes at din blog er fantastisk!:)

    Kig gerne forbi min: http://charlottecj.blogspot.dk/

    - Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du meget gerne! :-)
      Og tusind tak for de rosende ord! <3

      Slet
    2. Dejligt, tak!<3

      - Charlotte

      Slet
  3. Hvilket kamera bruger du? :-)

    SvarSlet