lørdag den 24. november 2012

Lørdag med verdens bedste Nath!



Hej!
Idag er jeg sammen med min bedsteveninde Nath.
Hun kom igår, og der snakkede vi bare og hørte musik.
Idag har vi været i byen og kigget på butikker. Vi var på Indisk julebazar med min mor, og det var rigtig hyggeligt. Der var ikke noget som mig og Nath blev ikke forelskede i noget inde i bazaren, men det var hyggeligt, og der var Chai-te derinde, som vi sad og drak.
En dame tabte dog et grydelåg af glas, og der røg vidst et glaskår ned i min sko, for det gjorde lidt ondt.
Men der var det godt min mor var der, og hjalp mig med at ryste min sko! - Haha.
Der sker altid uheldige ting for mig. Det er altid mig som støder mine tæer ind i de mærkeligste ting, og altid mig som sætter mig på stolen hvor tæppet med hundetis er på...
Bagefter var vi ude i butikker, og der købte jeg en rød cap fra Stig P.
Det var halvdelen af mine lommepenge for December, så nu skal jeg tage mig sammen... Der skal jo være til julegaver!! 
Nu er vi hjemme og hygger os. Vi høre One Direction og tager grimme billeder af os selv.
I kan altid tjekke Nath ud, da hun har en instagram.
Hun hedder Nuuth. (Uden punktum.)
KNUS WHITTA

2 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt.
    Hvornår laver du din ask me?

    Jeg håber du vil kigge forbi min blog. :-)
    mylifemyworldlouise.blogspot.dk

    #Knus.

    SvarSlet
  2. Skønne billeder og fine outfits!

    Jeg har en giveaway kørende, som jeg håber, du vil deltage i :-)
    http://www.sofiescloset.dk/2012/11/firmoo-giveaway.html

    SvarSlet