tirsdag den 20. november 2012

Min stil da jeg var lille...

I kender min stil idag, men nu vil jeg vise jer hvordan min stil var da jeg var en lille pige, dvs. 4-8.
Det var ikke altid at min stil var ligesom min mors ide om hvordan hendes lille pige skulle se ud, og derfor vil jeg også vise jer noget min mor ville elske jeg gik rundt i.
(Indlægget er lavet sammen med min mor.)

Mors kommentar til min stil; Albertes stil var sådan mere sej, end den var fin og klassisk feminin.
Dengang var hendes far bedre til at ramme hendes tøjstil end jeg var. 
Sådan nogle ting ville Alberte have elsket, hvor jeg mere ville have valgt...

Jeg håber at i kunne lide det lille indlæg. 
Jeg har ikke meget inspirerende at komme med idag, da jeg egentlig bare har været i skole.
Nå, hvad syntes i om min stil da jeg var lille?
Hvad syntes i om min mors?
KNUS WHITTA.

1 kommentar:

  1. Du havde da stil!
    Det havde jeg IKKE.
    Jeg gik med røde sokker i sandalerne, med leopard bukser og en lilla bluse!

    Haha :-)

    God aften herfra
    www.ninnasverden.bloggersdelight.dk

    SvarSlet