søndag den 4. november 2012

New in - UPS i did it again!

Åh gud - jeg er sikker på at jeg har en shopping-sygdom.
Da jeg vågnede kunne jeg mærke at hele min krop VILLE ud og shoppe. Ja, så det gjorde jeg så.
Faktisk skulle jeg rigtigt have været til et photoshoot idag, hvor jeg skulle reklamerer for en smykke-kollektion, men jeg takkede nej, da jeg var syg igår, og ikke regnede med at jeg var rask idag.
Nå, men jeg fik shoppet nogle lækre ting.
Jeg fik shoppet en vest fra ZARA til 460 kroner. 
Så fik jeg købt en halskæde fra Message til 300 kroner. 
Hvad syntes i om mine nye køb?
KNUS WHITTA.

9 kommentarer:

  1. Jeg elsker halskæden!
    - vil også super gerne selv have den.
    Vesten er også rigtig fed!:-))

    SvarSlet
  2. Det er mega fedt!! Jeg elsker den halskæde!
    Jeg syntes også at dit hår er blivet pæn :D

    SvarSlet
  3. Det var fandeme expensive.

    SvarSlet
  4. Elsker dit nye pandehår! Og den halskæde er virkelig fed! :D
    Vesten er nok ikke helt min type, men den klæder nu dig alligevel :)
    - knuuus.

    SvarSlet
  5. Alting klæder dig, utrolig godt. Især halskæden.

    SvarSlet
  6. Klæder dig godt (-:
    Tjek gerne min blog, har brugt lang tid på et spørgsmåls indlæg og der er en masse personlige ting derinde. Ikke bare noget med hvad jeg har shoppet. Kig på alle indlæg og læs dem. Så finder du ud af at jeg åbner mig en del.

    http://lifebymeline.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Dit pandehår og den halskæde er perfekt sammen! Du er så køn, Alberte. (:
    Du må meget gerne kigge forbi min blog. (:
    mylifemyworldlouise.blogspot.dk

    SvarSlet